Spar op til 20% på dine klikpriser på Google Shopping:
Det lyder lidt for godt til at være sandt og det er det på en måde også. Og så alligevel…
Google tilbyder nemlig at give op til 20% afslag på din CPC (klikpris) hvis du bruger en ekstern CSS Partner. Vi har vores eget CSS system og er godkendt hos Google som CSS Partner!
Når du vælger os som din samarbejdspartner på Google Ads, så tilbyder vi dig en CSS (Comparison Shopping Service) løsning hvis det kan betale sig for dig budgetmæssigt. Det gør at du kan spare op til 20% på dine klikpriser.
Det betyder, at vi kan hjælpe dig med at få mere ud af dit annoncebudget.
Kort fortalt: Hvis du bruger 100.000,- månedligt på Google Ads, så kan du principielt spare op til 20.000,- månedligt ved at bruge vores CSS.
Her er en simpel (som det er muligt) forklaring på, hvordan Google CSS (Comparison Shopping Service) systemet fungerer:
- Produktlister: En Comparison Shopping Service (CSS) indsamler produktinformation fra forskellige forhandlere og viser disse produkter på en sammenligningsplatform eller hjemmeside. Dette inkluderer produktnavne, beskrivelser, priser og billeder.
- Annoncering på Google: CSS’en bruger disse produktdata til at oprette annoncer, der vises i Google Shopping-resultaterne. Disse annoncer vises sammen med annoncer fra Googles egen CSS (Google Shopping), hvilket giver forhandlere mulighed for at nå et bredere publikum.
- Omkostninger og budgivning: Forhandlere, der arbejder med en CSS, kan opnå op til 20% rabat på deres klikpriser (CPC) sammenlignet med at bruge Googles egen CSS. Dette skyldes, at tredjeparts CSS-partnere ofte har lavere omkostninger, som de kan overføre til forhandlerne.
- Redirect til forhandler: Når brugere klikker på en produktannonce fra en CSS-partner, bliver de typisk omdirigeret til forhandlerens hjemmeside for at fuldføre deres køb, præcis som de ville med Google Shopping.
Dette system giver en alternativ løsning til at bruge Googles egen tjeneste, ofte til en lavere pris, mens man stadig når kunder gennem Googles søgemaskine.
Læs mere hvis du ønsker
(Det er lidt småkedeligt for alle andre end os selv. 🙂)
Hvad er CSS?
CSS står for Comparison Shopping Service. Den bedste måde at forklare det på, er at CSS partnere agerer som mellemmand mellem din virksomhed og Google. Med os som mellemled, giver Google dig den fordel at du kan spare op til 20% på dit Google Ads budget.
Altså: Google giver os som bureau, en mulighed for at give DIG som vores kunde, en besparelse.
Hvad betyder det for dig at bruge CSS?
Når du bruger vores CSS løsning får du en klar fordel på Google Shopping. Med op til 20% besparelser på dine klikpriser (og dermed dit Google Ads budget) kan du enten få mere eksponering uden at øge dit budget eller reducere dine omkostninger og få en bedre ROI, ROAS og POAS om du vil (så gik der fagsprog i den). Forbedre din bundlinje kunne vi også have sagt. 🙂 Vi står klar med den nødvendige viden og erfaring til at hjælpe dig med at få mest muligt ud af din investering på Google – anytime!
Hvorfor vælge NORDIC AD PARTNER som din CSS Partner?
Vi er et ALL-IN Google Ads bureau. Det betyder at vi udelukkende specialiserer os i Google. Hos os vil du altid kunne få svar og kompetent hjælp til Google. Alt andet holder vi os fra – det har vi partnere til som er meget dygtigere end vi er! 🙂
Hvordan kommer du i gang?
Det er super nemt at komme i gang. Kontakt os i dag for en uforpligtende snak om, hvordan vi kan hjælpe dig med at få endnu bedre resultater på Google Shopping.
HUSK: Vi tilbyder altid 30 minutters gratis sparring eller en grundig gennemgang af din Google Ads konto!
Fang os på +45 3050 6443 & kontakt@nordicadpartner.dk eller vha. formularen herunder. Vi glæder os til at snakke med dig. 🙂
GRATIS Google Ads sparring
Udfyld formularen og få 30 minutters gratis snak/sparring om Google annoncering. Enten på en konto du har igang idag, eller om potentialet i Google for din virksomhed.