“VAGTHUND-ORDNING”
Når du vil udfordre status-quo men ikke skifte bureau/specialist.
Du har måske allerede et bureau, som styrer dine Google Ads og andre marketingaktiviteter. Men..
Får du det fulde udbytte af dit budget?
Stiller du de rigtige spørgsmål til bureauet?
Er der huller i osten der kan lukkes, og skabes en skudsikker markedsføring?
Med vores Vagthund-ordning får du os som uafhængige eksperter, der holder øje med dit bureau’s arbejde, finder skjulte huller og afdækker nye muligheder – uden at forstyrre samarbejdet.
Houston – we have a problem!?
En situation kunne være, at du har og har har haft et godt samarbejde med et bureau eller en enkeltspecialist, på Google Ads, eller måske endda som samlet enhed på Google, Meta og lign. Nu har situationen ændret sig – du er stadigvæk tilfreds med nuværende bureau og vil gerne beholde dem, men du står i en eller flere udfordringer. Vi giver dig nogle eksempler længere nede på siden her.
Hvad laver vores vagthund?
1 » Løbende gennemgang
Vi gennemgår løbende jeres setup og performance. Det kan være hvert kvartal, hver måned eller hver uge, alt efter jeres behov.
2 » Identificering
Vi identificerer faldgruber, fejl, mangler og ikke mindst uudnyttede muligheder. Alle laver fejl og overser ting – det prøver vi at imødekomme med et ekstra sæt øjne.
3 » Leverance
Vi leverer gennemsigtige og konkrete anbefalinger som kan eksekveres på med det samme. Vi leverer det enten direkte til jeres nuværende bureau eller til jer så i kan tage dialogen med bureauet, uden at vi indblandes.
Hvornår giver det mening at have en vagthund?
Eksempel 1
Lykkeligt uvidende?
I ved ikke hvad der laves allerede og hvilke yderligere tiltag der kan gøres fremadrettet.
Det har i brug for – derfor laver vi sammen en plan for hvordan i kan få en tryghed i nuværende konstellation, samt kontinuerlig udbygning af dit setup, så i konstant bevæger jer fremad.
Sæt et mål, lav en plan & eksekver så!
Eksempel 2
“Kunne jeg have tjent mere?”
Du er i tvivl om du får nok værdi med nuværende setup og bureau. Vi hjælper dig med at få et totalt gennemsigtigt overblik over dette i form af profit/bundlinje, nuværende vækst sammenholdt med potentialet, og lignende.
Det er helt simpelt: Får i den rigtige omsætning & bundlinje, for jeres investering i marketing?
Eksempel 3
Mere vil have mere!
Du er egentligt tilfreds med resultaterne nu meeen…. Du ønsker hele tiden at udfordre status quo – her kan du få et eller flere sæt ekstra øjne, til hele tiden at udfordre:
- JER som virksomhed.
- Bureauet som leverandør.
- En eventuel bestyrelse.
Vi udfordrer jer alle på alle parametre, stiller spørgsmål og stiller os kritiske for de valg der bliver taget.
..og sikkert i mange andre situationer
Fordelene ved ordningen:
Et langt og positivt samarbejde
Når vi arbejder med vores kunder, ligger vores fokus i hvordan vi får skabt mest mulig værdi for dig. Vi ved af erfaring hvordan vi bibeholder et langt, positivt og tilfredsstillende samarbejde – nemlig ved at forventningsafstemme, målsætte og ved at arbejde benhårdt mod at opnå profit for dig. Hvis du ikke tjener penge eller opnår dine vækst- eller brandingmål, så har du heller ikke lyst til at være kunde hos os – det ville også være fjollet…
Et udpluk af vores fantastiske kunder































